Klachtafhandeling

Onze chat is momenteel offline
Telefonisch contact? Bel ons 088-500 2710


Klachtafhandeling

Indien u een klacht heeft over het door ons geleverde materiaal, de verleende service of iets anders, dan kunt u hierover een email sturen naar info@sistoshops.nl.

Klachten met betrekking tot beschadigde materialen die niet bij aflevering geconstateerd kunnen worden, dient u binnen 5 dagen na ontvangst van uw bestelling te reclameren. U kunt dit doen door ons een email te sturen naar service@sistoshops.nl met een bijlage waarop de beschadiging(en) duidelijk zichtbaar zijn.
Tevens kunt u dit telefonisch doorgeven aan onze klantenservice.

Wij nemen uw klacht direct in behandeling, wij nemen persoonlijk contact met u op en proberen in overleg met u tot een oplossing te komen.
Uiteraard wordt u, conform afspraak, per email of telefonisch op de hoogte gehouden.Tevens willen wij u wijzen op de mogelijkheid van bemiddeling door Stichting Webshop Keurmerk.

Leidt de bemiddeling niet tot het gewenste resultaat, dan kan het geschil worden voorgelegd aan de Geschillencommissie Webshop van de SGC. Uw vragen via de mail worden op werkdagen binnen 1 uur beantwoord.
U kunt ons rechtstreeks mailen naar info@sistoshops.nl of onderstaand contactformulier invullen.

Persoonlijke gegevens